nEW!

sALAM!!Blog this is our fate bukan milik miss afin a.k.a miss aina lagi!Blog ini milik Sakura(me)jadi mungkin Sakura akan baiki sikit en3 this is our fate..sorry kalau Sakura lambat en3 this is our fate..

sEKIAN sAHAJA~sAKURA~

ost this is our fate


Friday, February 26, 2010

this is our fate(part 4)


Dengan sekelip mata jer Arrow sudah berada dalam istana empayar Moon.Kelihatan semua orang sedang menari kegembiraan manakala Aria pula sedang tersenyum kepada semua orang di dalam istana.Tiba2 dengupan jantung berdengup dengan rancak ketika dia menlihat senyuman Aria

Haf yang sedari puteranya asyik memandang Aria menarik telinga Arrow dengan sekuat hatinya namun Arrow tidak sedari yang Haf sedang menarik telinganya kerana dia terpegun menlihat kecantikkan Aria

'putera!'jerit Haf dekat dengan anak telinga Arrow,Arrow tersedar dari lamunanya lalu dia tersengih seperti kerang yang paling busuk

'maaf saya tak perasaan'kata Arrow

'betul kan apa cakap saya?Puteri Aria memang cantikkan'kata Haf

'tak ada gunanya cantik kalau budi pekerti tak cantik'kata Arrow

'habis tu kenapa putera asyik lihat puteri Aria jer tadi?'tanya Haf

'mana ada!saya lihat orang yang sedang menari'kata Arrow cuba memberi alasan

'tipu!'kata Haf

'malas lah saya nak layan pari2 macam awak nie'lalu Arrow keluar dari istana itu tapi belum sempat dia berpaling Queen Moon memanggilnya lalu Arrow berpaling ke arah Queen Moon

'kenapa begitu cepat Putera Arrow mahu pulang?'tanya Queen Moon

'emm..sebenarnya ayahanda panggil pulang'kata Arrow memberi alasan

''bukankah ayahanda Putera Arrow sedang keluar memburu?'kata Queen Moon kehairanan

'kenapa lah aku bergitu bodoh hah ayahanda kan keluar berburu'kata Arroe dalam hatinya

Tiba2 Aria datang kearah queen Moon,Arrow yang nampak Aria berjalan kearah mereka cuba mencari alasan untuk keluar deari istana itu dengan cepat bukan apa dia takut yang dia akan cakap dengan gagap atau cakap perkara yang membuatkan dia malu

'Quuen Moon saya...'belum sempat Arrow habis cakap Aria sudah berdiri disebelah Queen Moon

'puter Arrow kenalkan ini anakanda saya iatu Puteri Aria'kata Queen Moon

Ketika Aria ingin menyebut'hai'matanya dan mata Arrow saling berpandang.Jantung mereka berdua berdengup dengan pantas seperti tempo lagu mirotic.Queen Moon yang sedari Aria dan Arrow mendiamkan diri berlalu pergi tanpa disedari oleh mereka berdua

Haf yang dari tadi sudah menunggu Arrow diluar lalu masuk kedalam istana semula.Haf menjerit sekuat hatinya.Aria dan Arrow tersedar dari pandangan mereka berdua lalu mereka berdua tersenyum malu

'hai,selamat berkenalan'kata Arrow ramah

'selamat berkenalan juga'balas Aria lalu memberi senyuman manis kepada Arrow

'nama saya Arrow dari empayar Heaven'Arrow menperkenalkan dirinya

'Aria'jawad Aria ringkas

'emm..saya plang dahulu lah bukan apa saya memang ingin berbual panjang dengan Puteri Aria tapi ada perkara yang perlu diselesaikan di istana'kata Arrow

'saya faham'kata Aria

Lalu Arrow berlalu pergi sebelum dia pergi dia memberi senyuman yang mampu mencairkan hati setiap gadis(not me ok!!) kepada Aria lalu dia beredar bersama dengan Haf


____________________________________________________________________

1 comment:

Anonymous said...

miss..bagus cte..patutnye miss kne ltak chatbox sng org nak komen...n miss patut buat blog list..

dari..saya