nEW!

sALAM!!Blog this is our fate bukan milik miss afin a.k.a miss aina lagi!Blog ini milik Sakura(me)jadi mungkin Sakura akan baiki sikit en3 this is our fate..sorry kalau Sakura lambat en3 this is our fate..

sEKIAN sAHAJA~sAKURA~

ost this is our fate


Sunday, February 14, 2010

this is our fate(part 2)



Mianan private School,

kring loceng sekolah berbunyi di koridor penuh dengan para pelajar yang hendak pulang.Di kelas 3-A Aria dan Eira masih dikelas

'HAPPY BIRTHDAY Arial'ucap Eira

'tak sangka kau ingat birthday aku ya'kata Aria

'tentu lah kawan baik aku mesti lah aku ingat'kata Eira sambil memasukkan buku ke dalam begnya

'thanks ya sebab kau orang yang pertama beri ucapan kat aku'kata Aria lalun melabuhkan punggungnya disisi Eira

'apa kata kita celebrate birthday kau kat Astira cafe?'cadang Eira

'Eira kau kan tahu yang aku tak suka celebrate birthday aku dengan orang lain !'Arial menarik muka

'Arial aku tidak bermaksud macam tu lah...dah 16 tahun kau celebrate seorang diri,kau tak rasa sunyi ke?tanya Eira

'kau tak faham...dari kecil lagi aku sudah celebrate hari jadi aku seorang diri..orang lain tak akan faham'kata Aria lalu dia mengalas begnya dan beredar dari situ

'Arial tunggu aku'jerit Eira namun jeritan Eira tidak dipedulikan oleh Aria

Di rumah,

Ketika Aria membuka pintu rumahnya alangkah terkejut bila dia ternampak seorang perempuan bersayap di belakangnya sedang tersenyum padanya.Tiba-tiba perempuan tersebut menunduk hormat kepadanya

'sia...siapa awak??'tanya Aria terketar-ketar

'saya ada lah guardian.Queen Moon menyuruh saya menbawa pulang Puteri Arial ke empayar Moon'kata guardian tersebut

'pulang??tapi ni rumah saya...saya tak faham lah'kata Arial

Lalu guardian tersebut menhulurkan tangannya ke hadapan dan muncul sebuah portal.Terkejut Arial bila menlihatnya dia bagai tidak prcaya apa yang dilihatnya.Tiba-tiba guardian tersebut mehulur tangannya

'Puteri masa puteri telah tiba ini takdir puteri Arial...sila ikut saya walau puteri Aria cuba lari dari takdir puteri Arial tetap akan kembali jua ke dunia asal puteri Aria'kata guardian

'dunia saya...dunia apa...adakah dia macam dunia magika?...saya tak faham lah tolong jelaskan'Aria kebingungan

'bila dah sampai puteri Arial akan tahu siapa diri puteri Aria'kata guardian tersebut

Dengan perlahan tangan Aria mencapai huluan guardian tersebut.Aria pasrah pada tuhan walau apa yang berlaku padanya.Guardian tersebut senyum kepada Aria lalu mereka memasuki portal tersebut

Aria ternampak sebuah taman yang sangat cantik.Alangkah terkejutnya bila taman yang cantik itu sama seperti dalam mimpi dia

'apa maksud semua ni?'jerit hati kecil Aria

********************************************************************************
maaf kalau tak masuk akal skit yea...

No comments: